پکیج سه گانه سوز مشعل خور

عملکرد پکیج های سه گانه سوز برقی و مشعل خور Leave a comment

Rate this post

عملکرد پکیج های سه گانه سوز برقی و مشعل خور

از دیرباز نیاز مردم به یک سیستم گرمایشی مناسب از دغدغه های اصلی زندگی او محسوب می شد و برای رفع این مشکل از هر شرایط و امکاناتی که در دسترس داشت استفاده می کرد. از ابتدایی ترین روش هایی که بشر برای گرم شدن از آن استفاده می کرد سوزاندن چوب درختان بود که برای این کار مجبور به قطع شاخ و برگ درختان بود. بعد ها با پیشرفت جوامع و علم سیستم ها و دستگاه هایی ساخته شدند که استفاده از آنها راحتتر از دیگر روش های سنتی و قدیمی بود. در ادامه با پکیج سه گانه سوز مشعل خور آشنا خواهیم شد.

از تخصصی ترین روش های تآمین نیازهای حرارتی استفاده از موتورخانه ها بود که نیازمند افراد بسیار متخصص برای نصب و راه اندازی آنها بود و بایستی حتما یک مکان بزرگ و مجزا برای این کار در نظر گرفته می شد. امروزه پیشرفت تکنولوژی باعث ساخت سیستم های گرمایشی به نام پکیج شده است.

پکیج سه گانه سوز مشعل خور

معرفی پکیج

پکیج نوعی سیستم گرمایشی می باشد که به جای موتورخانه مورد استفاده قرار می گیرد و از بهترین و به صرفه ترین روش هایی می باشد که برای تآمین حرارت می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. پکیج ها قادر به گرم کردن تمامی محیط و حتی آب مصرفی هستند و از قدرت بسیار بالایی برخوردار می باشند. پکیج ها در انواع مدل ها و ظرفیت ها ساخته می شوند و شما می توانید براساس نیاز و شرایط محیط خود سیستم مناسب را انتخاب نمایید. پکیج ها را از نظر مدل در دو نوع زمینی و دیواری تولید می کنند.

پکیج سه گانه سوز مشعل خور از نظر مصرف سوخت نیز به چند نوع مانند پکیج گازی، پکیج برقی، پکیج گازوئیلی و پکیج های سه گانه سوز برقی و مشعل خور تقسیم می شوند که از کارایی و عملکرد مجزایی نسبت به یکدیگر برخوردار می باشند  و حتی روش نصبی متفاوتی نیز دارند.

 پکیج های سه گانه سوز برقی و مشعل خور هیمورا

پکیج های سه گانه سوز در گروه پرقدرت ترین سیستم های گرمایشی هستند که با داشتن کارایی عملکرد با سه نوع سوخت در زمره ی پر طرفدارترین سیستم ها به شمار می روند. تمامی قطعات و تجهیزاتی که شرکت هیمورا برای ساخت این سیستم استفاده کرده از به روزترین قطعات و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا می باشد. این پکیج قادر به کار با سه نوع سوخت گاز، گازوئیل و برق می باشد.

استفاده از پکیج سه گانه سوز مشعل خوردر مناطقی که دارای سیستم لوله کشی گاز نیستند و یا در مناطق دورافتاده ای که از قدرت برق محروم هستند بسیار مناسب و کاربردی می باشد. از مهم ترین مواردی که از این سیستم برای تآمین حرارت استفاده می کنند در مکان هایی است که خطر نشت گاز ممکن است باعث انفجار شود و بایستی از سیستم برق و یا گازوئیل استفاده گردد.

پکیج سه گانه سوز سه فاز 80000 هیمورا قدرت ساپورت محیط 300 متر مربعی را داراست.

پکیج سه گانه سوز مشعل خور

عملکرد پکیج سه گانه سوز مشعل خور

این پکیج های سه گانه سوز به صورت دو مبدله و گاها به صورت سه مبدل طراحی می شوند، زیرا از این پکیج ها برای گرم کردن آب استخر و دیگر مکان های موجود در آن مانند جکوزی ها و محیط استخر استفاده می کنند. پکیج های سه گانه سوز برقی مشعل خور هیمورا که به صورت دو مبدل طراحی می شوند قابلیت استفاده در محیط های تجاری، مسکونی، کارگاه ها و کارخانجات را دارند که در این صورت از آن ها می توان برای گرم کردن آب شوفاژها و همچنین آب مصرفی استفاده کرد.

علاوه بر مبدل در پکیج سه گانه سوز مشعل خور از المنت و مشعل نیز استفاده شده است، بدین صورت که در صورت استفاده از قدرت برق از المنت برای تآمین حرارت استفاده می کنند.

پکیج سه گانه سوز مشعل خور

ساختار پکیج های سه گانه سوز برقی و مشعل خور هیمورا

  • شرکت هیمورا در طراحی و ساخت این پکیج ها از چهار عدد پاس حرارتی استفاده کرده است که تعداد این پاس را ظرفیت دستگاه مشخص می کند، یعنی با توجه به ظرفیت دستگاه می توان تعداد پاس استفاده شده در پکیج را مشخص کرد. نحوه ی عملکرد این پاس ها به این گونه است که زمانی که شعله در محفظه ی احتراق باعث ایجاد حرارت می شود، این حرارت در چهار مرحله جذب دستگاه می گردد و موجب می شود که در کوتاه ترین زمان آب مصرفی و همچنین محیط گرم شود.
  • از دیگر قطعات موجود در پکیج سه گانه سوز مشعل خور استفاده از دو عدد محفظه ی احتراق می باشد که عملکردی کاملا مجزا با یکدیگر دارند.
  • مبدلی که شرکت هیمورا در ساخت این پکیج به کار برده است از نوع لوله ای فولادی می باشد و مبدل دیگری که برای گرم کردن آب از آن استفاده می شود از نوع مسی است.

ویژگی های پکیج های سه گانه سوز برقی و مشعل خور

از مهم ترین ویژگی های موجود در این پکیج ها مجهز بودن آن به سیستم ایمنی کاملا مطمعن می باشد، برای مثال در صورتی که سیستم از برق برای ایجاد حرارت استفاده کند هیچ گونه خطر برق گرفتگی شما را تهدید نخواهد کرد زیرا این پکیج در سه مرحله شامل محافظ می باشد، همچنین برای جلوگیری از نشت احتمالی گاز دارای سنسورهای ویژه ای است که مانع از خروج گاز به محیط می شوند.

نحوه ی عملکرد پکیج سه گانه سوز مشعل خور به گونه ای می باشد که در صورت باز کردن آب مصرفی سیستم گرمایشی دیگر مکان ها قطع نمی گردد. یکی از مهم ترین قطعات به کار برده شده در این پکیج مجهز بودن آن به شیر اطمینان می باشد، وجود این شیر تخلیه باعث می شود که در صورت بالا رفتن حجم آب به دلیل افزایش دما هیچ گونه خطری دستگاه را تهدید نکند، این شیر همچنین در صورت بوجود آمدن هر گونه نوسانی نیز از دستگاه محافظت می کند.

مزایای پکیج سه گانه سوز مشعل خور هیمورا

  • دارای بدنه ی ایزوله شده
  • مجهز به المنت و مشعل
  • تآمین حرارت لازم برای تمامی سیستم های گرمایشی موجود در محیط
  • قابلیت اتصال به تمام توزیع کننده های حرارتی
  • پکیج سه گانه سوز مشعل خور دارای ایمنی بسیار بالا
  • دارای عملکرد سه گانه به وسیله ی گاز، برق ، گازوئیل
  • عدم اشغال فضای زیاد
  • دارای بازدهی بسیار بالا

برای آشنایی با پکیج های سه گانه سوز هیمورا اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *